Vi välkomnar en ny ridlärare till Ågesta

Hej!

Mitt namn är Wiktor Polanski och jag är 20 år gammal. Jag har gått på Ridsportgymnasiet Strömsholm och är examinerad Svensk Ridlärare nivå 1.

Under hela min uppväxt har jag ridit på Västerhaninge Ridskola. Det var där mitt intresse för hästar och ridläraryrket började. Nu ser jag fram emot att fortsätta min resa inom ridsporten och få träffa nya elever och hästar.

Under mitt sista år på gymnasiet gick jag en dressyrspecialisering, men jag tycker att hoppning är väldigt roligt också. När jag inte är i stallet spenderar jag gärna tid med min mellanpudel Billy, som ni säkert kommer att se på anläggningen.

Jag ser fram emot att lära känna er alla!

Alla inlägg